Organisatie
Samen kinderopvang, dat is Sam&ko! Een ambitieuze, professionele maatschappelijk georiënteerde kinderopvang organisatie in Deventer. Op meer dan 20 locaties bieden wij kinderen een plek waar zij zich thuis voelen en waar de ouder(s) gezien en gehoord worden. Of het nu gaat om baby’s, peuters of schoolgaande kinderen, in iedere wijk in Deventer zijn wij vertegenwoordigd. Sam&ko is onderdeel van Raster.

 

 

 

 

 

 

 

Voor de afdeling Klantenservice zijn we per direct op zoek naar een enthousiaste medewerker. Ben jij een commercieel talent en zorg jij voor tevreden klanten? Reageer dan meteen en kom ons team versterken!

Medewerker Klantenservice (24 uur per week)

Functie
Als medewerker Klantenservice bij Sam&ko ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, samen met jouw collega’s die het roosterbeheer verzorgen. Je informeert nieuwe klanten over de mogelijkheden, het plaatsingsproces en verzorgt rondleidingen op locatie. Je weet de vertaalslag tussen de klantvraag en ons aanbod goed te maken. Je verzorgt de kindplanning en gaat daarbij oplossingsgericht te werk. Dit resulteert in een optimaal aanbod voor de klant en de organisatie. Als een bepaalde vraag niet makkelijk is in te vullen, stem je goed af en verschaf je de klant duidelijkheid hierover. Daarnaast ben je vraagbaak voor onze bestaande klanten en verricht je receptiewerkzaamheden. Kortom, een afwisselende baan met veel telefoonverkeer en de nodige hectiek. Heb je lef, ben je proactief en durf je te vragen, dan zijn wij op zoek naar jou! De afdeling Klantenservice bestaat uit vijf medewerkers en wordt aangestuurd door de Manager Klantenservice en Roosterbeheer.

Wij bieden

  • Een plek in een enthousiast en gemotiveerd team;
  • Een aanstelling voor in eerste instantie één jaar;
  • Inschaling conform cao Kinderopvang in salarisschaal 6: minimumsalaris € 2.047,=, maximumsalaris € 2.793,= bij een fulltime dienstverband van 36 uur.

Wij vragen

  • Een afgeronde MBO opleiding;
  • Commerciële werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Goede beheersing van MS Office, kennis van Flexkids is een pré;
  • Klantvriendelijkheid en stressbestendigheid;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Affiniteit met de kinderopvang;
  • Teamspirit;
  • Affiniteit met plannen;
  • Een beschikbaarheid van 4 dagen;
  • De bereidheid om tijdens de inwerkperiode eventueel extra uren te werken.

Geïnteresseerd?
De sluitingsdatum van de vacature is 16 november, maar sluit eerder als er al veel goede reacties zijn binnengekomen. Dus, ben je enthousiast en voldoe je aan bovenstaand profiel, reageer dan meteen en mail jouw motivatiebrief met cv naar [email protected]. Onvolledige sollicitaties worden niet in behandeling genomen. De gesprekken staan gepland op donderdag 19 november a.s. De vacature wordt gelijktijdig intern en extern verspreid.